Faculty of Accounting and Tax Management

The program of innovative development

The Department of Audit is in charge of up to the Program of Innovative Development of the Kyiv National Economic University named after Vadym Hetman for 2016-2018 years.

  • 17 May 2023 р. ВИКЛИКИ СУЧАСНИХ РИНКІВ ТА ІДЕНТИФІКАЦІЯ БРЕНДІВ (257 KB)
    Downloaded: Шевченко Олена Леонідівна
    Type of publication: Other materials
    Link: /en/depts8/k_audytu/pir_ka&act=p_id(9816) Маркетинг орієнтований на отримання прибутку шляхом найкращого задоволення потреб споживачів цільового ринку або створення споживача, який найповнішим чином відповідатиме цілям компанії. Маркетинг неможливий поза ринковим середовищем і конкуренцією, що добре всім відомо. Класичні маркетингові підходи і нині є актуальними, але тенденції розвитку сучасних ринків вимагають все більш витончених інструментів діяльності. Брендинг у цьому контексті не є виключенням, а, навіть у більшій мірі, піддається змінам у маркетинговому та соціально-економічному середовищі і вимагає подальшого вивчення і вдосклналення інструментарію у відповідності до виклику сучасних ринків. Місцезнаходження публікації
  • 17 May 2023 р. БРЕНДИНГ В ЕПОХУ СУСПЇЛЬСТВА СПОЖИВАННЯ (349,6 KB)
    Downloaded: Шевченко Олена Леонідівна
    Type of publication: Other materials
    Link: /en/depts8/k_audytu/pir_ka&act=p_id(9815) У статті розглянуто основні аспекти формування і розвитку брендів в епоху сіспідбства споживання. Досліджені особливості даного суспільства і здійсненя оцінка їх впливу на розвиток брендингу. Розкриті основні напрямки побудови і використання бренда як маркетингового інструменту, враховуючи  соуціальні прояви суспільства споживання. Місцезнаходження публікації